Snö eller


ååååh gud vad snö är mysigt. A BIG NONO.
Jag hatar snö, jag verkligen hatar snö, det finns inget som är bra med snö överhuvudtaget!
usch och fy. Skulle mest av allt bara vilja ligga på en vit sandstrand någonstans in the caribbean<3
Drömmer mig bort..







Idag var jag i stan med morsan och midjet power (lilsyrran) det var kallt och förjävligt men det funkade.
Nu, precis har jag ätit småpizzor och torkat mina händer på midjets ansikte, hon blev arg på mig. Det var kul.
Nu ska jag göra lite Chaaiiii och midjet ska klippa mig (hoppas hon inte hämnas på mig). Känns lite dystert att klippa håret när man äntligen fått den längden man velat, menmen.. det måste göras! Hoppas det blir ett bra resultat hon går ju ändå andra året frisör sååå (om hon inte hämnas vill säga) men det märker vi!

Ikväll denna trevliga fredag*not* ska jag spendera tiden hemma, kommer nog få lite panik för jag hatar att sitta still men jag orkar inte gå ut i kylan nu, fiiifan. Kommer nog funka ändå, en fredag skadar ju inte.
Imorgon blir det kaaanske Malmö, måste ju träffa Linda (om hon kan då, kanske för bakis?) för hon fyller år idag och jag skulle egentligen vara där men jag är seg och har ont i ryggen så imån blir det av (kanske).
Shoppa lite kanske också när man ändå är på G. GRATTIS LINDA DU ÄR DEN MEST TJOCKASTE MÄNNISKAN I HELA VÄRLDEN<3 I LOVE YOU!

Som Özz Nûjen skrev på sin FB status för någon dag sedan: "Snökaos, väderkaos, trafikkaos. Fan jag ska göra kaos med vädret, jag ska klippa vädrets tung, jag ska ge vädret till polisen utan huvud".

Peace'N'Luv
/Banana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0