Snart ett år sedan jag skrev mitt senaste inlägg!

Hallå där kött och blåbär!

Det var ju ett braaa tag sedan jag skrev något i min fina blogg. You gotta love the name of it. It is sooo banana style. haha. Därför har jag bestämt att skriva ett litet inlägg nu för det kanske är på tiden. Vill ju skriva av mig lite. Inte för att mitt liv är så spännande att läsa om men ändå, jag skriver inte för att du ska vara nöjd. sucker! haha. Kanske om jag tjänade pengar på det men inte just nu för tillfället förståru.

Happenings in my life right now.

C-uppsats eller kanidatuppsats som det också kallas är det som jag håller på med just nu, skriver med en trevlig liten blond svärg som heter Caroline C-line Kraft. Hon är en mysig liten kaxig svärg som gillar bilar och sin blogg, henne hittar ni på: http://passwordc-line.blogspot.com/
(Nu ska jag göra reklam för hennes blogg), den läser jag varje dag och den är superrolig (detta kallas produktplacering, fast det är ingen produkt men nu låtsas vi det så jag kan låta smart)
Så Läs den och skratta lite, hon är ju så rolig. lilla dvärg <3

Juste c-uppsatsen! Vi ska skriva om sociala medier som markandsföringskanal. Det ska bli lite intressaaant. yesyes dress to impress. Vi ska undersöka hur 4 modeföretag använder sig av sociala medier i sin markandsföring. Mer update kommer om detta. dvs om jag orkar skriva ett inlägg om detta haha.

Har hört att folk gillar bilder på bloggar, får väl lägga ut någon då. fast jag snor en från Carolines blogg för jag är dålig på att ta kort och hon har oftast kameran med sig. (detta kallas att bryta mot the C-law, även copyright lagen haha)

Foto: Caroline C-line Kraft från http://passwordc-line.blogspot.com/
(ännu mer reklam, hehe) Fan vad smart jag är, ser ni!


Nääe nu ska jag sova snart, så jag säger god natt!
BAAJBAAJ!
Peace'N'Luv/Banana

Kommentarer
Postat av: C-line

Hahahaha, härligt att du sparkat igång bloggen igen. Du får gärna låna bilder av mig i utbyte mot att du modellar så fint! =]

2010-11-25 @ 15:02:47
URL: http://passwordc-line.blogspot.com
Postat av: Ken

rolig blogg!;)

2010-11-26 @ 18:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0