Till Jultomten

Till jultomten: Jag önskar mig att aldrig behöva jobba (med assholes) i hela mitt liv (alltså behöver jag en massa massa pengar) Så att jag kan resa och göra massa volontärjobb runt om i världen (Alltså hjälpa människor och djur/natur i nöd, visst är jag snäll!:)) (Samt kunna shoppa när jag vill, vad jag vill, hehe) Jag har varit relativt snäll i år så jag hoppas kära jultomte du ger mig denna julklapp för då skulle jag vara världens lyckligaste! (Ja pengar gör mig lycklig) och att hjälpa människor som behöver det! (om jag får mer pengar än vad jag behöver, så lovar jag att donera pengar till hjälporganisationer, om jag blir snuskitgt rik så bygger jag upp skolor i afrika, indien och andra fattiga länder!) Det är det enda jag önskar mig! Och om det finns möjlighet så vill se ut som max 25 hela mitt liv. Tack kära jultomte för att du finns, du är bäst!

Massor av kramar från snälla flickan
/Arijana


(om han lyssnar kanske jag kan köpa mig en lamborghini trots allt;)
och såklart hjälpa männiksor i nöd! (Man måste ge för att få! Men för att ge något som verkligen uppskattas så måste man få för att ge sen ge för att få:))

Peace & Luv
ArijanaBanana AKA Dj BananaSplit



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaha

2010-12-06 @ 16:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0