Friends come and go..

Ibland växer man ifrån sina bästisar som man umgick med varje dag i högstadiet, ibland ser man inte sin bästaste vän från gymnasiet på flera månader, ibland hör man inte ett ljud ens.. Ens bästa vänner som man trodde man skulle ha kvar hela livet, som man trodde man skulle prata med varje dag, resa överallt med, och till och med flytta tillsammans med vart man än tog vägen. Bästisar. Det har jag "typ" haft gott om genom åren.
Men vart är dom nu?

Vissa människor växer man ifrån, vissa mognar fortare än andra. Man blir tillslut helt olika i beteende och man tycker och tänker olika som saker och ting. När jag tänker tillbaka under högstadietiden så tänkte vi exakt lika, hon är ful, han är störd, fest är livet, om du röker röker jag, om du hoppar hoppar jag. Ja vi tänkte lika, vi gjorde allt tillsammans. Vi var bästa vänner.

Men nu, ja nu är det annorlunda. Jag har mina värderingar du har andra, vi är olika. Vi som var så lika och ville exakt samma sak, vi är som främlingar idag.




Vänner kommer och går, men Arijana består! :)


Peace N Luv/Banana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0