Kära Tequila...



Kära Tequila, det var länge sen. Saknaden är stor, kan inte motstå dina former och din röda outfit.
Så ren som vatten, men innuti en djävul. You are so hot. so hothot my dear Tequila.
You make me crazy every time I put my lips on you. Du får mig att göra saker jag aldrig skulle gjort annars.

När man väl har lärt känna dig vill man bara ha mer. Du är så farlig kära Tequila, so bad.
Så kära Tequila nästa gång ska jag vara försiktigare för du lurar mig varje gång.
Varje gång jag möter dig, vill jag bara ha mer. Känner inget, bara frestelsen att ha dig nära,
men när du kommit för nära kära Tequila, när jag fått för mycket av dig. Då slutar det aldrig bra..

Så kära Tequila jag ber dig, var snäll mot mig nästa gång...


Kommentarer
Postat av: Alexandra & Maria

mm, godis=)

men farligt.. hehe

2009-04-01 @ 13:50:52
URL: http://babsanwader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0